به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، سعید سبحانی، معاون حمل و نقل و علی پرتونیا، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع به مدت یک ساعت در مرکز مدیریت راه ها حضور داشتند و پاسخگوی سئوالات مردم شریف استان از طریق سامانه ۱۴۱ بودند.
مشتری گفت: سامانه گویای ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است و کارشناسان مرکز مدیریت راه های این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سئوالات مردم و رانندگان هستند.
وی ادامه داد: کاربران جاده ای از طریق تماس با این سامانه، علاوه بر ثبت شکایات در زمینه مسافری، باری و حمل و نقل و مشکلات جاده ای می توانند شرایط جوی، وضعیت جاده ها، اطلاعات مسیر و فاصله بین شهرها را جویا شوند.